Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Hayır veremezsiniz. ZerGO’da alışveriş yapmak isteyen alıcılarımızın üyeliğinin bulunması gerekmektedir.
Şifremi nasıl değiştirebilirim?
ZerGO’ya giriş yaptığınızda “Profil” sekmesinin altında bulunan “Kullanıcı Bilgilerim” alanından yeni şifre oluşturabilirsiniz.
Yapmış olduğum siparişimin durumunu görüntüleyebilir miyim?
Evet, eğer üye iseniz “Hesabım” bölümünde bulunan “Siparişlerim” sayfasından siparişiniz ile ilgili tüm detaylara ulaşabilirsiniz.
Hangi ödeme seçenekleri ile ödeme yapabilirim?
Ödemelerinizi Havale/EFT veya Kredi Kartı/Banka Kartı ile yapabilirsiniz.
Hangi kargo şirketlerini kullanabilirim?
Kargo firmalarından Sendeo, lojistik firmalarından Borusan ile çalışmaktayız.
Kargom nerede?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız. Ayrıca “Profil” menüsü altındaki “Siparişlerim” sayfası içerisinde bulunan “Kargom Nerede” linkinden de takip edebilirsiniz.
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Vermiş olduğunuz siparişi “Profil” menüsü altındaki “Siparişlerim” sayfası içerisinde bulunan “İşlemler” sekmesinden “İlgili Siparişi İptal Et” butonuna tıklayarak iptal edebilirsiniz.
Siparişimi iade edebilir miyim?
ZerGO’dan vermiş olduğunuz sipariş hasarlıysa veya yanlış gönderim yapıldıysa, teslim edildiği tarihten itibaren 8 gün içerisinde iade edebilirsiniz. B2B’de keyfi iade imkanı bulunmamaktadır.