Sıkça Sorulan Sorular

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Hayır veremezsiniz. ZerGO'da alışveriş yapmak isteyen alıcılarımız üye olması gerekmektedir.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

ZerGO’ya giriş yaptığınızda profil sekmesi altındaki "Kullanıcı Bilgilerim" alanından yeni şifre oluşturabilirsiniz.

Yapmış olduğum siparişimin durumunu görüntüleyebilir miyim?

Evet, eğer üye iseniz "Hesabım" bölümündeki "Siparişlerim" sayfasında siparişiniz ile ilgili detaya ulaşabilirsiniz.

Hangi ödeme seçenekleri ile ödeme yapabilirim?

Ödemelerinizi Havale/EFT veya Kredi Kartı/Banka Kartı ile yapabilirsiniz.

Hangi kargo şirketlerini kullanabilirim?

Kargo firmalarından Sendeo, lojistik firmalarından Borusan ile çalışmaktayız.

Kargom nerede?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız. Ayrıca profil menüsü altındaki Siparişlerim sayfası içerisindeki kargom nerede linkinden de takip edebilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Vermiş olduğunuz siparişleri profil menüsü altındaki Siparişlerim sayfası içerisindeki işlemler sekmesinden ilgili Siparişi İptal Et butonuna tıklayarak iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişimi iade edebilir miyim?

Zergo’dan vermiş olduğunuz siparişlerinizi, siparişleriniz teslim edildikten sonra 8 gün içerisinde eğer ürün hasarlı veya yanlış gönderim yapıldıysa iade etme imkanını sahipsiniz. B2B de keyfi iade bulunmamaktadır.

chevron-leftAlertBrowse fileDownload fileFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoSpinnerCalendarSort NoneSort ASCSort DESCReturn arrowMinusVisibleInvisibleConfigure